Ännu Ett Nytt Ord!

Idag var vi som sakt och hälsade på William och hans farmor och fafar i Hallstahammar på campingen. Jätte trevligt och stekande varmt, har redan bränt mig efter en hel dag i solen trots solkräm!
Men iaf, vi åt god mat och efterrätt och hade super skoj. William lärde sig ett nytt ord faktiskt, TACK sa han!
Helt rent och tydligt hörde man, till och med tack tack. När vi sa tack, sa han tack tack haha.
Jag är otroligt stolt och glad just nu. Han lär sig så mkt varje dag. Han är snart bara året och kan redan 5-6 ord tydligt!!
Snart kommer gåendet också, han är på såå god väg mammas älskling <3

Nu har vi nyligen kommit hem och ska titta på TV och kanske ta mig en dusch om jag orkar :P
William är kvar en dag till på campingen och verkar verkligen stor trivas. Vi ska ju på dop imorgon, så efter det kommer han åka med oss hem iaf.

Nu är jag helt slut så jag inte kan stava rätt ens haha, men jag skriver mer imorgon! Ha en fin påskafton på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0