William Nils Arne Törnqvist

Min älskade son!
Jag blir tårögd bara se dig sova. Jag tänker tillbaka på tiden du var i mammas mage och sparkade.
Nu är du här hos oss och du utvecklas så fort! Nästan FÖR fort :,)
Det har hänt så mycket på bara dom här snart 5 månaderna mitt hjärta.
Jag är så glad du finns i mitt liv, du gör min dag i alla stunder.
Visst har jag också stunder då jag inte orkar så mycket och är lite irriterad, men jag älskar dig över allt annat.
Varje gång jag eller pappa tittar på dig lyser du oftast upp i ett enda stort leende och skrattar :D
vi kommer alltid följa dig, vad som än händer, jag finns för dig och jag ska stå vid din sida tills jag dör och ännu längre!
Händer det dig nåt kan jag inte leva med mig själv längre.
Jag har alltid funderat på hur det är att vara mamma, och nu vet jag att det är underbart <3
Jag har alltid styrkan att gå upp på morgonen och klara av dagen och stå på mig.

Idag, imorgon, förevigt - jag älskar dig! <3

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint skrivet! :')

2010-10-04 @ 15:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0