Regnig torsdag!

Jag spenderar tiden vid datan, ( som vanligt!) haha, nej men nu regnar det ju faktiskt och lillen sover ute på balkongen i sin vagn.
Vet ni? William har fått två små prickar till tänder såg jag igår!! :D Dom har börjat kika fram dom små rackarna, så jag ska nog kila iväg till apoteket och köpa en tandborste till honom idag.
Så är nog drf han är ganska trött, grinig och matvägrar just nu, han äter inte mkt alls kan man säga, mest gröt :P

Men men, i helgen ska vi till Strängnäs, strängnäs marknaden ju ;)
gamla traditionen haha.
William ska även sova borta hos farmor och farfar lördag till söndag då, skönt att man får vara lite ensam och sova ut iaf en dag och slippa gå upp vid halv 7- 7 varje dag.
Inga andra planer, förutom att städa akvariumet, ser en aning discusting (stavning?) ut.

Nu ska jag fortsätta poppa musik och leva livet, vi höres! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0