Onödigt vetande?

Tänkte passa på berätta lite om mig själv, har nog inte gjort det så mkt :P

Jag är då född 28 juni 1991, alltså är jag 19 och ½ år nästan ;)
Mina intressen är familjen, vänner, djur och mycket mer som jag inte orkar dra upp här, fråga mig personligen om ni undrar nåt..
Min pappa Göran är 61 år
Min mamma Carina är 60 år
Har 3 stora systrar. Jenny, Susanne och Caroline, alla har egna familjer och bor i Stockholm.
Föddes på södertälje BB, men bodde endast drygt en månad i Södertälje, sen flyttade jag och mina föräldrar och store systrar till Strängnäs. Vi hade byggt eget hus där på landet, i ingenstans i Länna.
Där växte jag upp. Jag fick diabetes när jag var bara 6 år och fick ligga på sjukhus och lära mig helt enkelt leva hela mitt liv med sjukdomen och allt vad den innebar.
Mitt största intresse var hästar under hela min barndom, från 6 år till runt 14-15.
Har dock tyvärr aldrig ägt min egen häst, fast jag verkligen velat det. 
Jag har flyttat runt mellan olika skolor under min skolgång, ungefär 6 olika skolor tror jag då jag vantrivdes på dom flesta. Skolan va inte min favorit kan man konstatera, skötte mig inte alls, hade ju så mkt annat i huvet under dom åren. Sen när jag var 16 år träffade jag min nuvarande pojkvän, Jimmy, efter några riktigt misslyckade förhållanden som förstört mig.
Efter några månader gjorde vi slut och hela min värld rasade samman. Men vi hittade tillbaka till varandra ändå och i januari 2010 fick vi beskedet att vi skulle bli föräldrar. Vi var beräknade till 9 maj det året, kort om tid alltså. Vi flyttade hemifrån till Eskilstuna i april i en tvåa i Nyfors. Och Huset på landet jag växte upp i är nu sålt och mina föräldrar bor numera i stan på Tosterö, Strängnäs.
Nu är vår kille snart 6 månader och vi är den lyckligaste familjen ever.
:)
 
De va nog allt, eller, lååångt ifrån ALLT, men mkt fick ni läsa :)
nu ska det ätas frukost, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0