Föräldra grupp och tandläkaren!

Idag är det dags för föräldragruppen igen, ska prata om barn sjukdomar denna gång.
Sen ska jag ta tåget 15.06 till strängnäs och gå till tandläkaren och skrapa tandsten och lacka alla tänder jag har längst bak, morfar ska passa William under tiden :)
Helgen har vi spenderat med att i lördags åkte vi till Jimmys farbror på kalas i Kvicksund, sen åt vi på Mc Donalds, ingen orka laga mat när vi skulle komma hem, söndags badade jag och William på babysimmet ensamma för första gången, gick super bra, men jobbigt stå på tå hela tiden för bassängen är så nedrans djup!
Så nästa gång på nya kursen ska William dyka för första gången!! Simläraren tyckte han såg extremt redo ut! :D

Nu leker min son så snällt i babygymmet, och jag tittar på Outsiders på datan om unga mammor! Så bra!!
Ska snart gå och köpa mer ersättning på stan. :)
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0