Allmänt

Förra helgens marknad i Strängnäs resulterade i att vi köpte 2 lådor cocos och choklad bollar, tunnbröd, ett par byxor till William, godis remmar och nån renkorv Jimmy gillade :P
Orkar inte med allt folk asså i slutändan, man blir crazy!
För övrigt har inte mycket annat hänt, man längtar tills pengarna rullar in bara, har inte ett enda korvöre kvar till nästa onsdag.. lagom kul, får käka bark i skogen väl.

William har sovit oroligt nu senaste 2 nätterna, gall skrikit och vägrat sova redan vid 2 på natten eller vaknat flera gånger per timma, så jag är as trött och har inget tålamod kvar snart känner jag. Måste få sova :( !!
Gud, ni som har barn som sover hela nätterna ska inte klaga iaf, jag får minsann aldrig sova jag känns det som ..

Annars händer inte mkt i helgen, inget alls planerat faktiskt, jo diska och städa >.< (som vanligt)
Nej nu känner jag mig bitter bara för jag inte fått sova, och hungrig usch!
Nu skriker min son på uppmärksamhet igen, suck, vart tog egen tiden vägen?..
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0