skogs promenad!

Idag var jag och William på promenad i kronskogen med Samantha och Ebba :)
Super skönt med tystnaden och friska luften!
Nu kom vi hem och jag har ätit 2 pan-pizza till middag, haha!
William är förkyld stackaren och har varit jätte snorig och grinig idag, nu sover han som han gjort mestadels av dagen..
Jag har även städat lägenheten idag, diskat allt, dammsugit och torkat av lite, så nu är det super fint här hemma.
Jimmy jobbar till halv tio idag igen, så jag får spendera kvällen ensam, om jag inte går upp till Samantha och Ebba eller dom kommer hit :D (hoppas!)



sötnosar!
<3


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh vad söt :)

2010-11-16 @ 12:44:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0