Mer bloggande och tv tittande

Nu har jag hunnit med att duscha både mig och bada William, äta mat och lagt William för att vila en liten stund, nu har jag ensam tid vid TVn.
Har precis gjort iordning hans kvälls gröt, så ska strax väcka ungen, han kmr inte gilla det! :P
Sen ska jag titta på underbara Lyx fällan och äta lite dumle snacks ;)
Bara 2 timmar kvar, sen kommer älskling hem äntligen, jag hatar att vara ensam hemma såhär.

Imorgon äre fredag igen, jimmy jobbar 06:45-15:00, inte så farligt men sen e han ledig hela helgen och vi har funderingar på lämna William hos farmor och farfar nån dag för att få sova ut och umgås bara med varandra, kan verkligen behövas nu igen känner jag. Fast jag får lite separations ångest av att lämna han, men det går alltid bra :)

Btw, varför måste man ha bio system?! Grannen under eller nåt har det, och det låter som fan! Hör ju allt vad han/hon kollar på på kvällarna...

Nästa vecka blir fullt schema,
måndag= Allergitest på William på sjukhuset
Tisdag= Ögonbotten fotografering för mig
Onsdag= Tandläkaren och laga hålen

Nu blir de inge mer blogg ikväll, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0