Hjärtklappningar och stress

Dom senaste dagarna har varit förjäkliga!
För några dar sen vakna William vid 4 och va AS pigg, fick sitta uppe me han i famnen vid TV. till tjugo i fem :(
Sen den dagen mådde jag så illa och hade ingen matlust alls, va såå trött!
Sen på kvällen fick jag veta min kanin som följt mitt liv under hela 7 år, var dålig och visa tecken på att han skulle gå bort.. en timma senare, var han borta, jag rasade samman, jag bröt ihop hela kvällen!!
Jag fick hjärtrusning vid läggdags som höll i sig några timmar framåt.
De var bra sen några dagar när jag fått sova och vila upp mig. Men hade ingen matlust så värst. Fast jag pressa mig till att äta.

Men vet inte om jag har nån typ av PMS besvär, för sen kom ju "lingonveckan" på onsdagen och allt blev bra :S
börja äta och allt igen har även börjat med mina p-piller igen, så man e som en ny människa :)

Hur som helst, vakna med hjärtklappning prick 00:00 inatt igen :O men de gav sig efter 10 minuter denna gång.
Jag är SÅÅ stressad numera, blir ju rädd när det händer :/

Vet inte vad som händer med mig... nån annan som känt samma sak?
Idag är jag ensam till 21:30 igen, Jimmy jobbar sent.
Ska ut sen när William vaknat igen och få frisk luft i lungorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0