Good day!

Idag har jag och Samantha och Ebba vandrat i kylan till barnens hus, burr! Jag frös verkligen kroppen av mig där ute.
När jag kom hem åt vi hamburgare hela familjen, eller William fick kalops :)
Nu tittar vi på TV, SOS Västkust eller va det heter och sen blire sängen.
Ska stor handla imorgon, ÄNTLIGEN!! Ska köpa present till Jimmys mamma som fyllt år också som vi ska fira på lördag. :)

Btw, nu har Jimmy skrivit in sig på Arbetsförmedlingen, hoppas på det bästa nu!

William är duktig, han kan sitta nästan helt själv nu och han utvecklas så himla snabbt nu :D
Så stolt man blir över sin fina son och fina familj!

I helgen äre också Eskilstunas julmarknad, skoj!

Men men go natt! 

William i magen :)
lill skrutten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0