Funderingar och hunger

Nu blir jag snart tokig! Först imorse mådde jag pyton och hade INGEN matlust alls, nu är jag as hungrig hela tiden! :S
Jag har mina funderingar på att byta p-piller eller pröva något annat snart. Sen jag börja med dom har jag mer eller mindre haft ett helvete...
Illamående, hunger det är bara några symtom jag haft dom senaste veckorna.
Jag tål nog inte hormon förändringar.
Gah, tänk om man bara kunde skita i sånt där och killen kunde ta lite hormoner och skit istället för oss tjejer, vrf måste vi jämt offra oss?

Jaja, jag har precis ätit en lasagne i min ensamhet nu, jag stavar som en kratta på datan, trycker jämt på fel knappar.. vad är det med mig idag :/
Jag behöver sova skulle jag tro, vart uppe sen 7 idag, inte vart det på länge, brukar gå upp halv 9 -9 vanliga fall numera. När William kommer hem äre matdags för honom och förhoppningsvis bums i säng, har en spännande film att se idag nämligen :)

Får se om det blir nåt babysim för mig imorgon då, vill iaf orka titta runt på julmarknaden på stan. Snälla! Vill inte ligga och tycka synd om mig själv mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0