DISS!

Dagens hiss är;

Dom fjortisar som ser ut själva som sluskar och klankar ner på andra människor.
Dom ljuger om allt, hela sitt liv praktiskt taget, dom snor och flörtar med din kille, och säger du är deras "bästa" vän och du kan lita på henne till 100% men som ändå går bakom din rygg.
Jag har varit där många ggr med samma tjej dessutom. En riktig raggata. Jag väljer att hänga ut henne här för att jag tycker synd om mina vänner som umgås med den bruttan och blir utsatta.
Drar in sina "snygga" polare, dom har sett mig kanske 2 ggr på stan max, aldrig pratat med mig eller så. Dom ringer mig på min mobil och terrar och tror dom är så jävla coola. HAHA. Jag menar, ni ska bara sett er själva i spegeln och vilken IQ har ni igentligen? Tror jag e dum i huvet som inte vet vad jag själv pratar om.
Allt visar ju bara den tjejen allt igentligen handlar om, är så jävla körd och dålig på att ta en diskution.
Jag lovar, jag spyr vilka äckliga tjejer dom 3 är :S
stackarna, vet ju faktiskt inte att alla leker med dom för att få nåt i sängen bara. Ni säger det är MIG det är fel på, och vad äre då med ER? Ger du mig skit, får du ta din egen skit tjejen säger jag bara! Som man bäddar får man ligga helt enkelt. Ingen gillar när nån försöker flörta eller sno ens kille eller vända alla ens kompisar emot en och ljuger om hela sitt liv, har du det så dåligt så sök upp en jävla psykolog då och prata ut istället för hänga på nätet och snacka massa skit.
Jag ångrar jag litade på dig en gång i tiden, jag ångrar jag rört din äckliga kropp, jag hatar att jag ens pratat med dig för du är inte värd ett skit. :)

Så det så!

Kommentarer
Postat av: amanda

vem menar du ? ;o

2010-11-25 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0