Sista söndagen hemma ..

Har spenderat helgen med att packa, packa och åter packa! Är nästan helt klar nu, super skönt! :D
Nu märker man förlossningen närmar sig, kan ha lite småont ibland i bäckenet, korsryggen som går ner till rumpan. Svårt att sova hela nätter nu, måste kissa med jämna timmars mellanrum och vända på mig hela tiden. Inte skönt! Eller jo, för då vet man den kommer komma ut snart (a)
Det här är sista helgen hemma. Det här är SISTA DAGARNA hemma nu i veckan som kommer, senast torsdag går flyttlasset mot Eskilstuna. :)

Idag har det moffats smörgåstårtor och jordgubbs tårta hos syster som fyllde 39 år igår. Riktigt trevligt träffa alla syskon, syskonbarn och så igen, blir ju inte så ofta nu tyvärr ... måste säga dom skaffat sötaste kattungen jag sett!! Helt bedårande, röd liten unge på 5 månader som heter Morris. Som sakt, katt ska vi också skaffa någon gång i lägenheten, har jag ju lovat Jimmy så och säger själv inte nej till ha en katt igen. ;)

Nej, jag skulle bara uppdatera lite här, ska hoppa in i duschen nu och sen plugga lite och titta på Johan Falk filmen (I like!) Upp tidigt i morgon för det blir full fart hela dagen i morgon igen :)

NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0