Sista inlägget på ett tag nu ...

Tror det här blir sista inlägget på ett tag nu!
Måste packa nu hela dagen och kvällen och det jag hinner i morgon innan vi ska hämta nycklarna klockan 1 hos hyresvärden :D
Ska strax göra mig i ordning för att åka till stan till familje centrum och gå på sista föräldra träffen nu innan alla får sina bebisar, sen ses vi igen om ett halvår ungefär igen med bebisar och allt. :)
Sista natten man sover hemma idag då.. konstigt det känns att inte vakna upp nästa dag i sin säng, på landet, i Strängnäs, utan brevid sin sötnos i Eskilstuna och en lägenhet! :D <3

Så om jag inte bloggar mera nu så får ni hålla utkik efter när jag kanske slänger upp nästa. Kanske kmr dröja länge, kanske till och med då när vi fått vår lilla ängel :)

good bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0