Min tisdag :)

Ja idag lämnade jag äntligen in moderskaps intyget på F-kassan så nu kommer pengarna om nån vecka iaf :)
Träffade även på min kära pojkvän av en slump där nere på stan, så vi lämnade in adressändringen också när vi ändå stötte på varandra.
Hittade även på super läckert dusch draperi inne på Lidl haha, självklart passade jag på nu när vi behövde ett också :D
I morgon är det möte i skolan med en annan av mina lärare 09.00, och får se vad jag får för ämnen då att arbete hemma med..
Har även idag tillbringat dagen med att packa lite dvd,skivor och videoband och rensa ut det sista bland mina kläder. En bra början iaf men känner mig låångt ifrån klar.

Nu i morgon är det bara drygt 1 - 1,5 månad kvar till förlossningen! Jag längtar jätte mycket, känns konstigt ändå säga till sig själv att man ska bli mamma och Jimmy ska bli pappa, att vi ska bli föräldrar till något vi skapat av vår kärlek. :) Känns så underbart vackert!!

I morgon börjar även pluggandet för mig igen, fast hemma då, men kommer få jobba ganska hårt och tillbringa många timmar med näsan i böckerna för att klara mina mål på drygt ett år. Så blir nog inte mkt dator och bloggande för mig då, får se ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0