Hur jävla kasst kan man må?

Hur jävlans kasst kan man må igentligen?
Känner sig bara sårad, sviken och lurad ibland, och ännu dummare känner man sig ibland när man går på allt så lätt. :(
Vet inte vart min lilla knutta hopp och självförtroende tog vägen nu :S
Snacka om att nå botten!!
GAAH! vill bara gå och sova just nu och sluta tänka på allt och bara få vara ifred ett tag ....

livet är orättvist! Och jag fick oturen att uppleva det, inte en gång, inte två, inte tre. Utan gång på gång på gång!
Svårt att lita på personer nu efter all skit. Alla e så jävla falska och snackar massa skit och ljuger.
Vrf förlåter jag dom och tar tillbaka dom hela tiden? :S
TRÖTT JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0