Hjärnsläpp!

Tror jag drabbats av totalt hjärnsläpp! Har ingen som helst aning om vad jag ska göra nu :S
Har sjukt tråkigt måste jag säga! Middags dags snart för min del och sen slänga sig in i duschen och rensa ut lite saker ur rummet om man orkar och har lust.
Haha, något som gör en glad är iaf knodd ungen i magen som ligger och trycker ut sin lilla fot eller armbåge på magen just nu och diggar musiken jag spelar på datorn! :D
Man kan inte tro den är drygt 45 cm lång nu, 2,5 kg och hur den får plats där inne i magen! :O
Just nu önskar man bara att man kan få trycka ut pyret och hålla den i sin famn och hålla den nära och bara gosa med hela sin nya lilla fina familj. <3

Nej, jag har typ tillbringat hela dagen vid datorn nu, ska ta och dra mig tillbaka innan jag kmr sitta här 24/7 bara för man inte har nåt att göra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0