Helt slut!

Nu är jag helt död! Inte helt lätt att packa och vara höggravid ska jag säga :P
Har fått super mkt gjort idag! Har pluggat och skickat in 2 inlämningar hittills, sen packat drygt 4 kartonger + 3 papperskassar till flytten. *stolt*
Nu ska väl ändå dagarna gå liite fortare tkr jag så man slipper tänka så mkt och längta så mkt till flytten och bebisen ändå.
Som sakt, ryggont är skapligt skönt. Sitter här med värmedynan bakom ryggen och slappnar av till skön music och pyret diggar med, hehe! :)

Måste dock fortsätta med pluggandet senare ikväll, såg att ett kapitel jag ska göra är SKIT STORT! Eller, det är massor av frågor som jag ska svara på :S

Försöker vara lite teknisk och få in ett videoinlägg här också, men går inte så bra haha! Jag är dock inte förvånad ;)

Höres senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0