Förbannat dålig dag ..

Kommer att bli kejsarsnitt för min del nu iaf ...
För trångt bäcken bara för jag e liten och kort och bebisen är större än normalt...
Mår skit för det. Orolig för våran bebis hur den kommer klara av ett liv utanför magen redan om några veckor kanske med lite smått outvecklade organ.
Vad arg jag är på mig själv! Vet inte vrf. Hos barnmorskan tidigare idag såg allt bra ut och jag var glad och nöjd med mig själv vad jag åstakommit dom här veckorna, på ultraljudet sjönk mitt mod och självklart kom tårarna när vi gick ut ifrån rummet när han berättade hur det låg till ..

Kommer kallas för röntgen på mitt bäcken om några veckor för uppskattning hur det är och är det för trångt då som dom säger, mr dom skriva upp en planerad kejsarsnitts dag! :'(

Fatta, men epidural och allt!! Sånt jag aldrig i hela mitt liv ville ta och nu har jag inget val. Kmr ju göra svin ont med den kanylen mellan rygg kotorna och sen ska ha nån som skär i en och plockar ut ens barn utan att ens få känna på hur det känns med riktig förlossning. Vet det är det bästa för barnet och jag måste offra mig åter igen för min sprut räddsla, men vafan allt går käpprakt åt helvete ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0