Vrf ens bry sig?

Fick nån kommentar om att jag klanka ner på mitt utseende och sa jag skrivit fel på Hiss och diss, så ska jag säga dig såhär;

Om du var mamma skulle du ha exakt samma problem kan jag lova. Men du vet sannerligen inte hur det är så du ska nog bara knipa mun då. Om du nu klagar på mitt inlägg, vrf ens läsa och orka kommentera? :S
Och behöver jag ha grammatiska problem bara för jag skrev fel? KNappast!
Om du nu behöver veta så tänkte jag hissa från början, men de blev en diss och jag glömde ändra, hajjaru?

Haha, sånna här människor skrattar jag åt! Visar dom inte har ett liv över huvudtaget ju och det glädjer mig, har jag nåt att skratta åt och ha roligt åt ju ;)

och jag är faktiskt nöjd med mitt utseende, har inte sakt jag hatar mig själv ens, bara jag är missnöjd.

jaja orka lägga energi på det, idag var vi och hälsa på Jimmys farfar i Södertälje, sen hem till jimmys föräldrar och äta lite och så :) William sov där inatt så vi hämta hem han, han får feber fram och tillbaka fortfarande :/

nu ska det sovas, hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0