tråk söndag...

Idag var vi på babysimmet som vanligt, William tyckte det var mindre roligt tyvärr.
Igår var han hos farmor och farfar medans jag och jimmy var på tuna park och åt middag och lite sånt.

Har ingen lust att göra nåt alls idag, känner mig helt orkeslös och är inte på mitt bästa humör.
Bara att ta hand om William är jobbigt nog, han är bara grinig och ledsen känns det som... vet inte vad det är för fel just nu. Fan säger jag bara, det är inte bra att bara gå hemma båda föräldrarna känner jag, man blir så irriterad på varandra och rastlösa så att man kan bli tokig.

Vad fan ska man göra? Sitta inne i sin lägenhet hela dagarna och bara glo känns det som jag gör, och har gjort nu i 8 månader i sträck, längtar tills jag börjar plugga faktiskt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0