Tisdag

Gårdagen spenderade vi i Strängnäs. Jag skulle till tandläkaren och laga 3 hål, modig som jag var tog jag bedövningen på 3 olika ställen, förlamad blev man ju iaf haha ;)
Mamma och pappa satt barnvakt så länge till William.

För övrigt så är William extremt förkyld. Han hostar och snorar hela tiden, sån hosta som kmr nerifrån lungorna och rosslar, riktigt otäckt!
Så igår efter åter en dag utan nån vidare aptit då han bara skrek och skrek när vi försökt mata han, fick jag nog och ringde 1177 på kvällen. Vi fick komma in till Vårdcentralen på Kungsgatan till distrikts läkarmottagningen vid 8 på kvällen. En jätte snäll sköterska tog nått blodprov i fingret (sänkan?) på honom, han va jätte duktig, han bara flina åt henne, inget skrik, så fick han ett klister märke för det. :)
Sen kom doktorn och lyssna på lungorna och hjärtat och titta han i öronen, men allt såg bra ut som tur var.
Så han skrev ut ett recept på hostmedicin åt honom och vi fick med oss 2 små sprutor med medicin med oss hem, och det verkade hjälpa rätt bra.
William charmar alla han möter verkligen, alla tkr han är så himla söt och fin och det är han ju också såklart.

Nu sover lill-killen för natten och vi kollar på TVn, snart sova dags, såå trött!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0