Rökare!

Förresten! Kom på när jag var ute och gick nyss och diskutera med mig själv.
Rökare är jävligt egoistiska!
Tänk om dom möter en som har svår astma eller överkänslig mot rökning, vart ska då den stackaren ta vägen när den möter en "skorsten" på stan?!
Jag hatar själv rökare och speciellt dom som röker när dom är gravida eller har småbarn!!
Jag prova på rökning när jag var 15 typ, men jag sluta direkt för jag vart hemskt äcklad och man lukta inte fräscht!
Då ger man ju inget för det man älskar, utan bara tänker på sig själv, så hemskt!
Dom bryr sig ju inte för 5 öre på vilka dom möter där ute på stan utan bara bolmar på och låtsas som inget hänt.
Och alla som undrar HUR vi ska stoppa rökningen i världen och framför allt hos unga säger jag bara; sluta tillverka cigaretter då?! Ska det vara så svårt, alla handlar fan inte om pengar här, och isåfall om det gör det, satsa på bättre saker, ge pengarna till välgörenhet eller nån som behöver dom bättre absolut!
Själv brukar jag harkla mig väldigt högt om nån röker vid mitt barn på stan eller så för att visa hur illa jag tkr det är haha..

Vad tkr ni, äre okej att satsa pengar på något som inte bara dödar den som röker, utan även sin omgivning som inte ens valt det livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0