Long time, no seen!

Idag ska jag iväg till stan och träffa Annalina och maybe my girl Lotta! :D
Har inte setts sen i augusti i sommras, så härliga tjejer båda två, vi gick i 9:an tillsammans i högstadiet.
Synd man inte träffas så ofta verkligen :( men vi bor ju en bit ifrån varandra nu.


Blir nog en lunch tillsammans och kika lite i affärer. Annars händer inte så mkt, jo jag ska en sväng till BVC också för att hämta ut nya D-droppar till William som är slut nu. Sen ska jag hem till min kära sambo och mysa i massor!

Just det, snart äre dags för Williams BOEL-test också 11 januari, spännande! Hoppas allt går bra.

Nu ska jag göra mig iordning för att dra mot stan, höres!

En magbild till hitta jag, vecka 33(+5)

magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0