Juldagen!

Julafton igår var suvurän!
God mat, underbara julklappar och trevliga människor.
William fick hur mkt som helst haha säkert 30 klappar :D

Bland annat kläder, böcker (en kan man hänga i vagnen, super smart), badleksak, bilar, pengar, en leksaks elefant med många olika aktiviteter på den, byggklossar och massa annat fint!

Jag och Jimmy fick en mixer, ett våffeljärn (YES), dricksglas, presentkort på SF bio, knivset och en stor paj form. allt var MKT efterlängtat kan jag säga. Av min älskade sambo fick jag två ansiktsmasker, en badbomb och ett diadem (han tog sönder det förra av misstag) jag älskar att pyssla om mig själv på kvällarna med masker och sånt så jag blev jätte glad! annars så gav jag han ett presentkort på hans favvo ställe Jack and Jones på 300 spänn och en film, Toy Story 3 ;)

nu ska vi strax gå och panta lite och handla lite mat. :)
På måndag äre bio dags på Heron city woohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0