Härliga fredag!

Haha, vad kul några höll med mig om mitt upproriska inlägg igår! ;)
Idag är det underbar fredag med fredagsmys ikväll. (a)
Har städat lägenheten idag (igen) diskat den jävla bergen med disk som låg över hela köket, dammsugigt överallt och plockat lite, såå nu e det åter fint.
Annars ska vi ut och gå snart tror jag och laga någon mat. Igår vare jag som gjorde maten, kött, potatis och grönsaker (stolt) jag brukar göra maten ibland men iaf

Imorgon ska vi till min syster, hennes familj, och deras nya hus (radhus) i Huddinge och äta middag, julmiddag tror jag, kmr ju inte träffa dom på julafton. :P
Kmr bli så trevligt känner jag på mig! Ska få Williams julklappar då också.

Nu e det EXAKT en vecka kvar till den stora dagen, längtar! Är ju Williams första jul, vår första jul tillsammans jag och Jimmy också. Första julen man inte kmr få så många julklappar heller haha, men jag e ju stor nu så :) julen är ju till för barnen mest tkr jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0