Fick visa legg!

Ja idag skulle vi handla på systemet på Tuna park, MEN ...
Jimmy e ju 21 så han skulle köpa glögg till sina föräldrar och 2 cider till oss 4,5%.
Sen när han kmr till kassan betalar han och så och jag börjar packa ner i kassar, så glor tjejen i kassan på mig som FAN och säger; Du, kan jag få se ditt legg! Jag ba; WHAT?! Ger henne legget och hon sa; nej, du e 19 år ledsen, ni får inte köpa!!
Så vi fick lämna tillbaka allt o få pengarna tillbaka.. Jävla kärring! Höll på börja skälla ut henne och bli ful i munnen, men jag lät bli säga nåt allls jag bara skaka på huvet och sa skämtar du med mig eller...

Men dom som är 15 år och går me typ sina brorser eller pappor, dom får minsann inte visa legg!
Men råkar du vara kort så då ska du diskrimineras! Jag tog det så, som en diskriminering.
Jag blev helt ärligt as förbannad skaka i hela kroppen och blev riktigt ledsen.

Så jag får tydligen inte gå med in på systemet när jimmy ska handla.
Och vad tror hon om mig igentligen?! Jag gick fan med en barnvagn och en liten bebis i den, ska jimmy langa och jag ska supa skallen av mig när jag är mamma? Jävla missfoster till kassörska!

Ta inte me er nån minderårig, ni blir diskriminerade bara och får inte köpa ut, fast han som ska köpa ut igentligen är över 20




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0