Dan före dan före doppardan!

2 dagar kvar till julafton, jag längtar!
Idag ska jag dra mig ner till BVC och hämta dropparna, handla lite William mat och köpa lite nya kläder till honom.

Förövrigt var gårdagen super trevlig! Jag brukar aldrig umgås med mina "gamla" kompisar, inga alls knappt längre faktiskt. Men det var så kul igår! Vi tog en lunch på 21:ans café, gick i affärer, gick till myrorna där jag hitta en pulka till William för 25 spänn, plus en duk till köksbordet äntligen! allt för 35 kr, rekommenderar alla gå dit.
Sen tog vi en fika på café Kaka innan det var dags för dom att åka hem och jag tog vagnen och pulkan och knalla hem i kylan. William var så glad och snäll hela tiden, även fast han sov typ 2 sista timmarna i vagnen. Tack så mkt tjejer för dagen, måste göras oftare tkr jag, <3 

En annan skön sak är att han slutat med natt ätandet, äntligen!!! Helt på egen hand också..
Han har annars en vana att vakna ALLTID 05:50 numera och det är mindre roligt.

nu ska jag titta på Ung och bortskämd avsnitt, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0