- Skolan!

Sitter och väntar i  skolan på svenska lektion som börjar typ halv tolv :O
Så jävla segt det ska vara asså!
Och inte har jag någon vidare större lust att blogga idag känner jag heller, för jag vet inte vad jag ska skriva om :S
Slutar klockan 3 idag och vill verkligen ha helg nu och bara åka hem och äta god mat, äta lite onyttigt för en gångs skull och kolla en bra film eller på Idol och ta ett härligt lååångt, varmt skumbad någon dag :)
Jimmy följer med hem sen så det längtar jag ju också till kan man ju säga, han har nu klippt sig och det är verkligen SUPER läckert, nu är han ännu snyggare än innan ju! *dreggel* ;O
Känns som om jag måste plugga också den här helgen fan, iaf i dom ämnen jag verkligen vet jag kan.

Jag tkr om att vara lillasyster, särskilt när man har en låtsas-storebror som han :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0