- Great day today..

Toppen bra dag idag! Ir, den börja inte så bra, men den blev bättre.
Var med Maria, Daniella och Mathias idag i plugget (läänge sen vi var) och de va riktigt kul! Var med och kolla när vår klass hade friidrott på IP på eftermiddagen nämligen :)
Gick dessvärre till 4 idag i skolan vilket var mindre kul och de var en skit tråkig sista lektion jag inte fattade någonting på, men men ..
Imorgon ska min pojke klippa sig också, han blir så jätte fin när han är nyklippt tkr jag, jag älskar honom i alla väder verkligen och han ställer upp för lilla mig! :D <3

Har inte så himla mkt mer att skriva, jag ska plugga strax till engelska förhöret imorgon >.< sååå tråkigt och svåra glosor fan!

Hejhejs!                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0