- Good day!

skolan idag! Hade en lååång tråkig arbetsmiljö och säkerhets lektion på nästan 2 och en halv timme utan lärare

som var sjuk :P Så vi ritade lite på tavlan och snacka lite skit hehe. Sen var det engelska och vi fick leka mer lekar och hålla på med nån skitsvår verb böjning som jag hatar! :S 

gick ner på stan med Jimmy på rasten och käkade på Mälaren vilket inte var igår (a)

Så ser väl min dag ut, ska städa lite mer nu och ta en dusch och packa saker tills imorgon. Har varit duktig och gjort min engelska läxa redan *stolt* See yaa!

I LOVE my man! Jag är bara så fantastiskt kär fortfarande! :$
Varje gång jag ser dig älskling så blir jag så glad och det pirrar i hela kroppen (a)
KÄRLEK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0