- Onsdag!

Sommar, sommar!Tjohejsan! Ja, det här med bloggandet är ju inte nå vidare för mig haha :)
men iaf, just nu fördriver jag tiden lite här medans min pappa är och handlar på MC donalds åt mig haha (a) fan, länge sen man käka mat därifrån och så ska jag ju ändå ut och springa ikväll så det går bort fort :D

Annars har typ inget hänt idag, som vanligt. Men solen är ju här och det tackar jag för med gratis solarium! :D

Mitt liv består mest av träning just nu igen hehe, imorgon blir det gymmet igen som jag planerat det hitills. Och är det inte gymmet så springer jag. Ååh, att de kan vara så jävla skönt att röra lite på sig fattar jag inte haha. Snart blir det grönan också om typ 2 veckor :O 2 år sen senast nu man var där. Men Göteborg och Liseberg slår det iaf.. jag saknar Gbg som fan ;( <3 ska åka dit nästa sommar med har jag och Jimmy bestämt, hoppas på att det blir lite fler dagar då , men samma hotell :)

hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0