- Måndag!

Jag älskar dig mitt hjärta!Ohoj landkrabbor! Idag är det måndag igen då och här sitter jag och bloggar lite igen i brist på annat att göra :P
Well, idag blir det inte mkt göra, min hals e svullen och är skit jobbigt att svälja :(
Jag saknar Jimmy jätte mkt också, funderar på att kanske dra till honom senare när han slutat att jobba bara för jag hatar att vara så ensam som jag är just nu utan honom (A). Jag är fortfarande kär!! :D Det är den absolut bästa feelingen jag känt i ett år och snart 3 månader. För dom som inte vet så är vi åter tsm, bara han och jag och jag hoppas det alltid kmr att vara så, jag älskar han så himlans mkt !! :) <3

Igår vart det iaf Malma-marknaden. Nice väder var det kan man säga och kanske lite för  varmt för jag hade ju totalt missuppfattat vädret innan vi åkte hemifrån mig xP men jag fynda stort, 2 stycken ur coola trosor för 10 spänn styck haha! :D Köpte mig sedan en godis remm för det måste man ju på marknader :) Men jaa, sen hände väl inte så mkt mer tror jag för min del där, fick skjuts hem av jimmy och hans familj och vi sa hejdå och de var jätte tråkigt! :/

men men.. kanske blir mer blogg senare idag. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0