Halloj bloggen!

Jag måste ju bara säga att hahaha, fjortisar kan vara så jävla roliga och underhållande ibland! xD
dom spelar inte ens dumma, dom ÄR dumma haha :D sånt älskar vi! <3
till expempel om man söker på youtube eller kollar någons blogg på videoinlägg och dom står och leker me sitt blonda fejk hår och säger; typ, asså, liksom, asså jag bah, i varje mening typ 1000000 gånger hahah hur kul är inte det?  Och dom är ju seriösa också när dom vräker ur sig dumma, självklara saker ibland som man normalt inte garvar åt, haha.
På så sätt är ni bra så tummen upp där (Y) Ska man tycka synd om dom, eller låta dom bara vara är frågan? :D

Jaa ni små tjejer, livet är inte lätt ibland kmr ni också märka bara för att ni har stora tuttar, puschup eller blonderar  håret 10000 gånger bara för att få dom snyggaste killarna och alla i hela stan ska veta vilka ni är och bjuda er på varje fest och snacka massa skit om er, mår ni bra då eller? :P

Jag menar inget illa me de jag skrivit men, haha, vad tänker ni på igentligen, eller ska jag säga med? :) Vrf inte bara vara sig själv, för de är man ju knappast om man är som ni :O

GOD NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0