- Tisdag!

Hej bloggen!

Det var nu ett tag sen jag bloggade faktiskt :P sorry haha, jag är verkligen super dålig på sånt här :) men iaf, imorgon börjar skolan igen då, jag hoppas på att det blir 2:an nu för mig iaf (Y) börjar klockan ett men måste ta 10 bussen in till stan iaf för det går ingen senare, ir jo, men den går 2 :@ men jag tänkte iaf ta och träna på gymmet lite innan med älskling och sen äta lunch på stan innan vi går tsm ut till skolan <3 Måste säga att det är så otroligt skönt nu när jag vet han går i samma skola :O alltså, inte så långt ifrån en puss eller så (A) haha.

Vad har hänt annars för min del? Jaa, asså, dom 2 sista veckorna har jag bara spenderat med Jimmy faktiskt antingen hos mig eller honom. Men vi har ju inte gjort så mkt haha. Mest ätit tycker jag ;) men iaf, jag tycker om att umgås och inte göra nånting med honom.

Idag plockade jag och pappa äpplen faktiskt hos min syster i Sthlm :) blev ungefär 4 total fyllda papperskassar och dom smaka underbart gott, äppelkakor och äppelmos, här mkr jag! Idag ska jag lägga mig tidigt också och gå upp vid 8 imorgon, alltså blir det gamla vanliga rutiner nu igen efter sommarlovet.        
                           
 Sommar, sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0