- Tisdag!

Hej bloggen!

Skolan har ju kommit igång nu och så. Är väl helt okej iaf. Kunde vart bättre menmmen. Jag har inte så mkt att skriva om idag, känner mig inte påhittig alls :P kan ladda upp bilder istället kanske.

Imorgon blir det tandläkaren 14.20 vad jag vet. Kanske blir lite träning också på det, vi får se! De känns super bra btw att älskling går i samma skola nu faktiskt (a) <3 ses ju nu rätt mkt och så :D

JUST DET! Jag har gjort riktigt bra köp idag! En riktigt god doftande parfym med body lotion och ansiktsmasker för typ 300 :D I'm så happy! Blir kanske bio till helgen sen får man hoppas om Jimmy har lust haha :)

Haha jaa jag har ju polisanmält 2 idioter nu också! så jävla låg stil och omogna så man skrattar ju bara åt det, haha lovar att ni också skulle skratta om ni fick se hur dom ser ut och vad DOM kalla mig xD
Fatta, ingen bryr sig om er, nui e så totalt värdelösa! Fan vad trött jag blir, ni kan ta er där bak allihopa bara för mig del. Och totalt blåsta är ni också till på köpet hahah, typiska blondiner börjar man ju undra. Usch jag blir så förbannad när jag tänker på det. Skaffa er ett roligare liv om ni har det så tråkigt, kan ju ge er en 50 öring, räcker ju LÅÅÅNGT till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0