- Jag kan inte säga S !!

Fråga mig något på S eller R och ni kmr höra mig läspa! ;) hahah, bedövningen tog på typ 3 sekunder denna gång :O helt förlamad i ena sidan av tungan ner till typ halsen fan och hela kinden :O obehagligt som fan! Aldrig mera laga tänder, jag som diggade det förut. :P  men denna gång blev riktigt jävla jobbig minsann. Nu sitter jag bara vid datorn och väntar på att Jimmy ska sluta skolan och komma ner på stan (a) Längtar ju så grymt mkt efter honom redan <3 men iaf, vad vill ni jag ska skriva om? Hmm.. jag kmr ju inte på något sådär precis men jag känner att nu när jag kommit igång med bloggandet på riktigt vill jag ju såklart dela me mig nåt litet av min vardag :$

GE MIG FÖRSLAG MÄNNISKOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0