Söndag -

Jag hatar söndagar! >.< speciellt när man vet at i morgon är det skola. Men jag e osäker för min del. Är hälsodag i morgon och jag är fortfarande grymt sjuk, iaf hostig och täppt i näsan :( Jag får se helt enkelt. ÅÅ idag är en sån där solig och varm dag också! :D blir så glad , sommaren är fan nära nu :O och min födelsedag, bara 63 dar kvar, inte långt igentligen ...

Idag åker mamma och pappa till Sthlm och firar systers barn som fyller 4 år :) jag blir hemma och städar och chillar i solen :) senare så kmr Jimmy över och vi ska dra in till stan och käka nånstans. Så det lär säkert bli väldigt trevligt , för det brukar det bli när jag träffar bror <3

Hejsan svejsan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0