Morgondagen!

Försöker man visa nå känslor här så blir det väldigt fel >.< Hum. Jag måste vara knäpp asså! Jag försöker visa jag bryr mig om folk och så, men nejdå, dom DISSAR mig :S som nyss, fick ett sms av en kompis som dissar mig imorgon på öppet hus och lämnar mig själv där :( ÅÅH! jag hatar sånt nån lovar att hålla, sen ändå inte håller det :O VRF?! DEt här är ingen jävla lek att leka me folks känslor. Ir är det jag som överreagerar? haha. skit samma. Nu är det som det är och jag får lösa knipan själv, Mathias kmr iaf vid 13.00 tiden, hoppas jag ! Äsch, jag måste vara duktig nu, visa vad jag går för så att många 9:or väljer OP-programmet i höst hos oss ;D Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0