- Onsdag!

Ska väl börja skriva i min blogg att jag just nu är sjuk och inte blivit någon skola för mig på hela veckan faktiskt. I morgon är det öppethus på skolan och kmr vara i teknikhuset på Campus mellan 12.00-15.00 ^^ intressant? haha nej det vette fan :)

Idag var jag en sväng på stan då trots mitt krassliga tillstånd men va tvungen att köpa godis kände jag haha ^^ och så skulle jag ju faktiskt hämta mitt efterlängtade busskort :O

Om någon undrar hur jag mår allmänt nu så, det går upp och ned! Dåliga dagar och bra dagar you know. Men jag kämpar på och tar en dag i taget. Jag vet vilka jag kan lita på och umgås med och så. Är bara så himla trött på min mamma.. ska inte dra upp nåt familjeproblem här men jag säger iaf att det är jävligt jobbigt och det påverkar mig mer än nån kan tro. Men jag vet mina verkliga vänner ställer upp, ni vet vilka ni är hoppas jag, så ta åt er och jag kmr skydda er med mitt liv och stötta er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0